• 989137583459+
  • shahbar.ir@gmail.com
  • کرمان - زرند - خیابان فردوس
آجیل و خشکبار شهبار

آجیل و خشکبار شهبار

ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده

شرایط، قوانین و نحوه خرید

  • ۱۰۰۶
شرایط، قوانین و نحوه خرید

لطفاً قبل از انجام خرید، شرایط و نحوه انجام خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی شهبار را با دقت مطالعه نمایید.

1. محصولات این فروشگاه تماماً از تولید به مصرف بوده و با حذف واسطه ها محصول را با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان می رساند.

2. درگاه خرید اینترنتی این فروشگاه توسط شرکت استارتاپی و دانش بنیان نکست پی پشتیبانی می شود.

3. محصولات سفارش داده شده به محض تایید تراکنش پرداخت توسط اپراتور، وارد پروسه ارسال می شوند و حداکثر ظرف مدت 7 روز به آدرس ذکر شده در فرم پرداخت ارسال می گردد.

4. به محض انتخاب محصول مورد نظر و کلیک روی لینک سفارش خرید، به صفحه اطلاعات پرداخت هدایت می شوید که در این صفحه اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس و کد پستی بایستی وارد شوند. شماره تماس شما امکان برقراری تماس در موارد ضروری را فراهم می نماید. لطفاً آدرس و کد پستی خود را به دقت وارد نمایید تا در فرآیند ارسال محصول مشکلی ایجاد نشود.

5. در صفحه بعد کاربر کد اعتبار سنجی ارسال شده به شماره موبایل وارد شده در مرحله قبل را وارد می کند تا به درگاه پرداخت هدایت شود.

6. مهم: اطلاعات نمایش داده شده پس از پرداخت موفق ازجمله کد پیگیری و شماره سفارش را نزد خود نگه دارید تا درصورت بروز هرگونه مشکل آنرا برای ما ارسال نمایید (اینجا کلیک کنید).

7. در صورت ناموفق بودن خرید اینترنتی و عدم بازگشت وجه پرداختی شما توسط بانک عامل طی 72 ساعت، لطفاً مبلغ، تاریخ پرداخت و زمان دقیق پرداخت (ساعت و دقیقه) را جهت پیگیری ثبت سفارش و یا عودت وجه برای ما ارسال نمایید (اینجا کلیک کنید).